tipografia MMK Print - comanda online
la sediul tau-oriunde in Romania din 1994
+50.000 clienti

 

Flyere | pliante      

Promotie: -5%  pentru prima comandă
Vineri 06.12 - Luni 09.12.2019 (ora 24.00)


Tipărire MMK - tipografie flyere pliante.Qualitat ist messbar 

Prepres - Spezialisten
Flyere Pliante - tipografie de calitate germană


Vrei sa-ti cresti vanzarile pentru firma ta?
Vrei 1.500 clienți noi în viitorul imediat?
Sau poate dori mai multi.

Atunci, promoveaza-ti afacerea prin Flyere + Pliante!
Citeste informații utile de mai jos.

- Buget mic : o campanie de promovare este indemana oricarui mic intreprinzator, nemaifiind doar atributul marilor firme. Pentru campanie de tiparire și distribuție de 5.000 flyere , nu veti aloca mai mult de 760 lei + tva (tipar 5.000 flyere 209 lei + realizare macheta grafica 69 lei + distribuție în cutii postale 5.000 flyere - 480 lei = 758 lei + tva).
În cazul în care mesajul este foarte important , distribuie este riguroasă și este corectă, în funcție de afaceri specifice, se atrage în urma promovării în jur de 800 / 1.500 de clienți . În acest caz, costul per client va fi 750 lei: 1.500 = 0,50 / 0,95 lei + tva.

Comparativ, pentru acel rezultat rezultat, cheltuieli 9 - 10,20 lei + tva per client, intr-o campanie pe Facebook / Instagram, si 10 - 15 lei + tva pe client intr-o campanie pe Google / YouTube. În online, faceți clic pe sau 1 ca nu puteți reprezenta un client . Pe Facebook din 100 de clicuri / ca pe o postare, doar 4 - 5 se transformă în o locație. Pe Google cautare, din 100 de clic-uri, doar 6 - 7 se transformă într-o vanzare.
Cu alte cuvinte, pentru acțiuni promoționale, costuri pentru un serviciu de îngrijire a clienților să fie genereze sau achizitie, sunt de 10/15 ori mai mari decădere în variantă tiparita. Confuzia este generată de costul mic într-un clic / similar. La finalul tău luni, intr-o campanie de pe Facebook, poate constata ca cheltuie 1.000 lei + tva pentru 2.000 / 2.300 de click / like , iar ele v-au generat doar 80/100 de clienți reali .
Concluzie : în mesaj online este volatil (dispare odata cu inchiderea aplicată) dacă este nevoie de un număr mare de afisari pentru un client potențial, pentru un gen sau de vanzare; pentru flyere , mesaj promoțional client ramane potențial, după ce acest lucru decide să pastreze.
SFAT : este recomandat un celebritate combinată 2-a canale de promovare, de multe ori ori, obiectiv al clienților sau comportamentul pentru a putea respecta, diferit.  

3 Conditii pentru un Flyer de succes
- 10 secunde , este timp de timp în îngrijirea beneficiarului cu pliant, ia decizie de pastra sau nu.
În cele 10 secunde, este necesar să se răspândească 3 intrebari: Cine? Ce? De ce?
- Cine = denumire după. Ce = produsul / serviciul oferit. De ce = material avantajul (voucher promoia / valoare).
- În cele 10 secunde, flyerul trebuie să fie o rambursare precisă și concis cele celebrități 3 intrebari , cu ajutorul elementelor grafice, textul mesajului și culorilor.
- 70 - 80% dintre cei care primesc un flyer,  cauta in acesta un element de noutate sau o promotie. In aceste conditii, realizarea unui simplu material publicitar cu caracter descriptiv/informativ al serviciilor/produselor este sortit esecului. Nu confundati scopul si destinatia flyerelor cu  pliantele sau brosurile de prezentare.
- Rata de esec a celor care nu respecta aceste reguli este dublata de distributia necorespunzatoare a acestora.

- Un exemplu de succes este urmatorul flyer : " Prezentul flyer valoreaza 15 Lei la prezentarea acestuia la sediul nostru, Vulcanizarea XXX, in intervalul 01 Octombrie - 01 Decembrie, pentru schimbul anvelopelor de vara."  Distributia are loc in vecinatatea service-urilor auto, benzinarii, magazine piese auto, sub stergatoarele de parbriz, in zona de interes a firmei de vulcanizare. Un astfel de flyer, cu un astfel de mesaj bine precizat, cu o distribuitie specifica, conduce la rezultate sigure.
Rata de pastrare a unui astfel material este de peste 90%, deoarece raspunde la cele 3 intrebari, iar avantajul material al clientului este cert si bine precizat in timp.

Firma respectiva a distribuit 5.000 de flyere la sfarsitul lunii Septembrie. In perioada promotiei a avut aproximativ 1.600 clienti care s-au prezentat cu flyerul. In fapt, proprietarul vulcanizarii a urmarit sa atraga clientii in perioada mentionata, pentru a putea "elibera" capacitatea sa din luna Decembrie. Rata de raspuns a fost de peste 35%. Cei 1.600 de clienti au generat vanzari in cele 2 luni de aprox. 150.000 lei. Prin comparatie, in anii anteriori, vanzarile cumulate pe cele 2 luni nu depasisera 60-70.000 lei, lucrand la nici 50% din capacitate. In schimb, in Decembrie, lucra in fiecare an la capacitate maxima, fiind nevoit de fiecare data sa refuze clienti. Cu alte cuvinte, in urma campaniei de promovare, a reusit sa-si creasca vanzarile pentru aceeasi perioada cu 80.000 lei. Investitia a fost de 750 lei (tipar + distributie).

- Grafica și fonturile trebuie să aibă un element de design artisitc, iar mesajul și volumul de text trebuie să fie studiate cu atenție. Nu se folosesc simultan mai multe promoții și nu sunt enumerate o listă de servicii, produse, preturi - acestea pot vorbi. Pentru elementele descriptive se folosesc pliantele sau brosurile, tiparitul în tipografii.
- Promovarea vanzarilor prin flyere / pliante trebuie să fie constantă în timpul unui an. Clientilor le place să interacționeze cu îngrijire constantă sunt „vii”, active în comunicare . Flyerele nu joaca doar rolul intrinsec de promovare, ele și rolul unui client fidel fidel existent. Insa, trebuie să repetăm aceleași promoții, mesaje sau puteri în flyerele / pliantele urmatoarelor campanii, pentru a îngriji le tipariti în tipografii.

 Promoveaza-ti afacerea prin Flyere + Pliante!



 Impactul flyerelor /pliantelor asupra cumparatorilor

- mai jos va prezentam rezultatele sociologice ale unuia dintre multele studii referitoare la comportamentul cumparatorilor, studiu realizat in 2013 -2014 in Canada, de catre IAB ( Interactive Advertising Bureau ) - Asociatia Canadiana de Digital Marketing si Publicitate.
- 85% dintre cumparatori sunt decisi la plecarea de acasa, ce produs sau serviciu vor achizitiona. Doar 15% se decid pe drum sau la locul vanzarii.
- 97% dintre cumparatori au citit un material publicitar ( tiparit sau online ) in ultima luna .
- cei care sunt atenti si citesc reclamele online, sunt la fel de receptivi si cu flyerele tiparite; 51% dintre acestia, cand primesc un flyer, viziteaza ulterior site-ul companiei respective.
- dintre cei care citesc reclamele, 63% petrec mai mult timp pentru citirea flyerelor tiparite, 26% pentru reclamele online, 11% pentru newslettere prin email.
- 73% dintre cei care citesc mesajul publicitar, se asteapta sa gaseasca informatii despre noi produse/servicii sau promotii.
- despre firmele care nu se promoveaza cu ajutorul flyeror / pliantelor tiparite in tipografii sau in mediul online, 50% dintre cumparatori gandesc ca este o alegere gresita/dezamagitoare, 22% sunt de parere ca firma respectiva isi va pierde clientii in timp.
- dintre clientii care sunt decisi ce produse sau servicii vor achizitiona inainte de a pleca de acasa,  37 - 44% au luat decizia cumpararii in urma primirii recente a unui flyer tiparit, 22% sunt influentati de sugestia unui prieten, coleg sau membru al familiei, 10% au citit un articol intr-un ziar/revista, 8% au fost influentati de o reclama TV/radio, 7% au citit o reclama pe internet.
- pentru Romania, impactul flyerelor asupra consumatorilor este cu cel putin 5-10 puncte procentuale mai mare fata de Canada, tinad cont de rata de penetrare a internetului si obiceiurile de informare in Romania fata de tarile vestice.

 

Flyerele / Pliantele raman cel mai puternic instrument motivator, anterior achizitiei unor servicii/produse !

Mai jos aveti imaginile cu datele descriptive ale studiului ( dati click pe poze)

Studiu Impact flyere

 

Motivatia cumparatorilor

 


Mentiunea noastra
saptamanal alegem un flyer
din portofoliul tiparit
Flyere - Bringo Carrefour Buzau


Flyere Buzau - Bringo Carrefour


Tipografii flyere pliante on-line in urmatoarele orase :

Alba Iulia, Arad, Alexandria, tipografie pliante Bacau , Barlad, Blaj, Bistrita, Botosani, tipografie flyere Brasov , tipografie Braila , Buzau, Baia Mare, tipografii flyere Bucuresti , Calarasi, Caransebes, flyere Cluj Napoca , Campia Turzii, tipografie Constanta , tipografie Craiova , Caracal, Campina, Carei, Deva, Drobeta Turnu Severin, Dej, Focsani, tipografie Galati , Giurgiu,  Hunedoara, tipografie pliante Iasi , Lugoj, Mangalia, Medgidia, Miercurea Ciuc, Medias, Onesti, Oradea, Odorheiu Secuiesc, Otopeni, Oltenita, Orsova, Petrosani, Pascani, Piatra Neamt, tipografie flyere Pitesti , flyere pliante Ploiesti , Ramnicu Sarat, Resita, Reghin, Roman, Radauti, Ramnicu Valcea, Sfantu Gheorghe, Slobozia, Sighetu Marmatiei, Sighisoara, Slatina, Sinaia, Satu Mare, tipografie pliante Sibiu , Sebes, Suceava, flyere Timisoara , tipografie pliante Tulcea , Turda, Targoviste, Tecuci, Targu Jiu, Targu Mures, Turnu Magurele, Urziceni, Vaslui, Zalau .