tipografia MMK Print - comanda online
la sediul tau oriunde in Romania din 1994
+50.000 clienti

 

flyere | pliante      

Promotie: -5%
- clienti noi la prima comanda lansata
Marti 31.03.2020 (ora 24.00)
 


Tipărire MMK - tipografie flyere pliante.Qualitat ist messbar 

Prepres - Spezialisten
Flyere Pliante - tipografie de calitate germană


Vrei sa-ti cresti vanzarile pentru firma ta?
Vrei 1.500 clienti noi in viitorul imediat?
Sau poate vrei mai multi.

Atunci, promoveaza-ti afacerea prin Flyere + Pliante!
Citeste informațiile utile de mai jos.

- Buget mic : o campanie de promovare este la indemana oricarui mic intreprinzator, nemaifiind doar atributul marilor firme. Pentru o campanie de tiparire si distributie de 5.000 flyere , nu veti aloca mai mult de 760 lei + tva (tipar 5.000 flyere 209 lei + realizare macheta grafica 69 lei + distributie în cutii postale 5.000 flyere - 480 lei = 758 lei + tva).
In cazul in care mesajul este corespunzator , distributia este riguroasa si corecta, in functie de specificul afacerii, se pot atrage in urma promovarii in jur de 800 / 1.500 de clienti . In acest caz, costul per client va fi 750 lei: 1.500 = 0,50 / 0,95 lei + tva.

Comparativ, pentru acelasi rezultat in online, avem cheltuieli 9 - 10 lei + tva per client, intr-o campanie pe Facebook / Instagram, si 10 - 15 lei + tva per client intr-o campanie pe Google / YouTube. In online, 1 click / like, nu reprezenta un client . Pe Facebook din 100 de click / like pe o postare, doar 4 - 5 se transforma intr-o comanda. Pe cautare Google , din 100 de click-uri, doar 6 - 7 se transforma intr-o vanzare.
Cu alte cuvinte, in online, pentru actiuni promotionale, costurile per client sunt de 10/15 ori mai mari decat in varianta tiparita. Confuzia este generata de costul mic per click / like. La finalul unei luni, intr-o campanie de pe Facebook, se pot cheltui 1.000 lei + tva pentru 2.000 / 2.300 de click / like , iar ele genereaza doar 80/100 de clienti reali .
Concluzie : in online mesajul este volatil (dispare odata cu inchiderea aplicatiei) ; este nevoie de un numar mare de afisari pentru un client potential;
- pentru
flyere, pliante, mesajul promotional ramane , daca beneficiarul decide sa-l pastreze.
SFAT : este recomandat sa combinati cele 2-a canale de promovare, datorita comportamentului diferit al consumatorilor

3 Conditii pentru un Flyer de succes
- 10 secunde , este timpul alocat de un beneficiar inaintea deciziei de a-l pastra sau nu.
In cele 10 secunde, flyerul trebuie sa raspunda la 3 intrebari: Cine? Ce? De ce?
- Cine = denumire firma. Ce = produsul / serviciul oferit. De ce = avantajul material direct (voucher / promotie).
- In cele 10 secunde, flyerul trebuie sa raspunda la 3 intrebari, cu ajutorul elementelor grafice, textul mesajului si culorilor.
- 70 - 80% dintre cei care primesc un flyer,  cauta in acesta un element de noutate sau o promotie. In aceste conditii, realizarea unui simplu material publicitar cu caracter descriptiv/informativ al serviciilor/produselor este sortit esecului. Nu confundati scopul si destinatia flyerelor cu  pliantele sau brosurile de prezentare.
- Rata de esec a celor care nu respecta aceste reguli este dublata de distributia necorespunzatoare a acestora.

- Un exemplu de succes este urmatorul flyer : " Prezentul flyer valoreaza 15 Lei la prezentarea acestuia la sediul nostru, Vulcanizarea XXX, in intervalul 01 Octombrie - 01 Decembrie, pentru schimbul anvelopelor de vara."  Distributia are loc in vecinatatea service-urilor auto, benzinarii, magazine piese auto, sub stergatoarele de parbriz, in zona de interes a firmei de vulcanizare. Un astfel de flyer, cu un astfel de mesaj bine precizat, cu o distribuitie specifica, conduce la rezultate sigure.
Rata de pastrare a unui astfel material este de peste 90%, deoarece raspunde la cele 3 intrebari, iar avantajul material al clientului este cert si bine precizat in timp.

Firma respectiva a distribuit 5.000 de flyere la sfarsitul lunii Septembrie. In perioada promotiei a avut aproximativ 1.600 clienti care s-au prezentat cu flyerul. In fapt, proprietarul vulcanizarii a urmarit sa atraga clientii in perioada mentionata, pentru a putea "elibera" capacitatea sa din luna Decembrie. Rata de raspuns a fost de peste 35%. Cei 1.600 de clienti au generat vanzari in cele 2 luni de aprox. 150.000 lei. Prin comparatie, in anii anteriori, vanzarile cumulate pe cele 2 luni nu depasisera 60-70.000 lei, lucrand la nici 50% din capacitate. In schimb, in Decembrie, lucra in fiecare an la capacitate maxima, fiind nevoit de fiecare data sa refuze clienti. Cu alte cuvinte, in urma campaniei de promovare, a reusit sa-si creasca vanzarile pentru aceeasi perioada cu 80.000 lei. Investitia a fost de 750 lei (tipar + distributie).

- Grafica și fonturile trebuie sa aiba elemente de design artistic, iar mesajul și volumul de text trebuie sa fie studiate cu atentie. Nu se folosesc simultan mai multe promotii.
- Promovarea vanzarilor prin flyere / pliante trebuie sa fie constanta în timpul unui an. Clientilor le place sa interactioneze cu firme „vii”, active în comunicare . Flyerele nu joaca doar rolul intrinsec de promovare, ele au si rol de fidelizare. 

 Promoveaza-ti afacerea prin Flyere + Pliante!



 Impactul flyerelor /pliantelor asupra cumparatorilor

- mai jos va prezentam rezultatele sociologice ale unuia dintre multele studii referitoare la comportamentul cumparatorilor, studiu realizat in 2013 -2014 in Canada, de catre IAB ( Interactive Advertising Bureau ) - Asociatia Canadiana de Digital Marketing si Publicitate.
- 85% dintre cumparatori sunt decisi la plecarea de acasa, ce produs sau serviciu vor achizitiona. Doar 15% se decid pe drum sau la locul vanzarii.
- 97% dintre cumparatori au citit un material publicitar ( tiparit sau online ) in ultima luna .
- cei care sunt atenti si citesc reclamele online, sunt la fel de receptivi si cu flyerele tiparite; 51% dintre acestia, cand primesc un flyer, viziteaza ulterior site-ul companiei respective.
- dintre cei care citesc reclamele, 63% petrec mai mult timp pentru citirea flyerelor tiparite, 26% pentru reclamele online, 11% pentru newslettere prin email.
- 73% dintre cei care citesc mesajul publicitar, se asteapta sa gaseasca informatii despre noi produse/servicii sau promotii.
- despre firmele care nu se promoveaza cu ajutorul flyeror / pliantelor tiparite in tipografii sau in mediul online, 50% dintre cumparatori gandesc ca este o alegere gresita/dezamagitoare, 22% sunt de parere ca firma respectiva isi va pierde clientii in timp.
- dintre clientii care sunt decisi ce produse sau servicii vor achizitiona inainte de a pleca de acasa,  37 - 44% au luat decizia cumpararii in urma primirii recente a unui flyer tiparit, 22% sunt influentati de sugestia unui prieten, coleg sau membru al familiei, 10% au citit un articol intr-un ziar/revista, 8% au fost influentati de o reclama TV/radio, 7% au citit o reclama pe internet.
- pentru Romania, impactul flyerelor asupra consumatorilor este cu cel putin 5-10 puncte procentuale mai mare fata de Canada, tinad cont de rata de penetrare a internetului si obiceiurile de informare in Romania fata de tarile vestice.

 

Flyerele / Pliantele raman cel mai puternic instrument motivator, anterior achizitiei unor servicii/produse !

Mai jos aveti imaginile cu datele descriptive ale studiului ( dati click pe poze)

Studiu Impact flyere

 

Motivatia cumparatorilor

 


Mentiunea noastra
saptamanal alegem un flyer
din portofoliul tiparit
Flyere - Bringo Carrefour Buzau


Flyere Buzau - Bringo Carrefour


Tipografii flyere pliante on-line in urmatoarele orase :

Alba Iulia, Arad, Alexandria, tipografie pliante Bacau , Barlad, Blaj, Bistrita, Botosani, tipografie flyere Brasov , tipografie Braila , Buzau, Baia Mare, tipografii flyere Bucuresti , Calarasi, Caransebes, flyere Cluj Napoca , Campia Turzii, tipografie Constanta , tipografie Craiova , Caracal, Campina, Carei, Deva, Drobeta Turnu Severin, Dej, Focsani, tipografie Galati , Giurgiu,  Hunedoara, tipografie pliante Iasi , Lugoj, Mangalia, Medgidia, Miercurea Ciuc, Medias, Onesti, Oradea, Odorheiu Secuiesc, Otopeni, Oltenita, Orsova, Petrosani, Pascani, Piatra Neamt, tipografie flyere Pitesti , flyere pliante Ploiesti , Ramnicu Sarat, Resita, Reghin, Roman, Radauti, Ramnicu Valcea, Sfantu Gheorghe, Slobozia, Sighetu Marmatiei, Sighisoara, Slatina, Sinaia, Satu Mare, tipografie pliante Sibiu , Sebes, Suceava, flyere Timisoara , tipografie pliante Tulcea , Turda, Targoviste, Tecuci, Targu Jiu, Targu Mures, Turnu Magurele, Urziceni, Vaslui, Zalau .