tipografie livrare gratuita
la sediul tau - oriunde in Romania  

Flyere    |    Pliante 

- in  5 Pasi  pe pagina -
 
Cum comand

 30.000 clienti
cel mai mare
portofoliu din Romania

 


 

Agende nedatate personalizate 2017

 pentru detalii click pe
agende-calendare.firm.ro


Sacose hartie + Pungi cadouri personalizatepentru detalii click pe
www.pungi-cadouri.ro


Calendare de birou 2017 pentru detalii click pe
agende-calendare.firm.ro


 

MMK Printtipografia afacerii tale
din 1994 

Prepress certificat  -  FOGRA  - Germania
|
Forschungsgesellschaft Druck |

Prufzertifikat nr. 24966/2011

MMK Print - tipografie flyere pliante.Qualitat ist messbar 
Prepress - Spezialisten

Flyere Pliante - tipografie calitate germana

 


  

Ce trebuie sa stiti despre flyere

- flyerele  sunt cel mai eficient instrument de promovare al vanzarilor ( raport cost/rezultat ), conform studiilor sociologice din domeniu.
- 10 secunde, este perioada de timp in care beneficiarul unui astfel de material de promovare, ia decizia de a-l pastra sau nu. In cele 10 secunde, acesta trebuie sa raspunda la 3 intrebari: Cine ? Ce ? De ce ?
- Cine = denumirea firmei. Ce = produsul /serviciul  oferit. De ce = avantajul material ( promotia / valoare voucher ).
- In cele 10 secunde, materialul trebuie sa raspunda precis si concis la cele 3 intrebari, cu ajutorul elementelor grafice , mesajului text si al culorilor.
- 70 - 80% dintre cei care primesc un flyer,  cauta in acesta un element de noutate sau o promotie. In aceste conditii, realizarea unui simplu material publicitar cu caracter descriptiv/informativ al serviciilor/produselor este sortit esecului. Nu confundati scopul si destinatia flyerelor cu  pliantele sau brosurile de prezentare.
- Rata de esec a celor care nu respecta aceste reguli este dublata de distributia necorespunzatoare a acestora.
- Un exemplu de succes este urmatorul flyer : " Prezentul flyer valoreaza 15 Lei la prezentarea acestuia la sediul nostru, Vulcanizarea XXX, in intervalul 01 Martie - 01 Mai, pentru schimbul anvelopelor de vara."  Distributia are loc in vecinatatea service-urilor auto, benzinarii, magazine piese auto, sub stergatoarele de parbriz, in zona de interes a firmei de vulcanizare. Un astfel de flyer, cu un astfel de mesaj bine precizat, cu o distribuitie specifica, conduce la rezultate sigure. Rata de pastrare a unui astfel material este de peste 90%, deoarece raspunde la cele 3 intrebari, iar avantajul material al clientului este cert si bine precizat in timp.
- Grafica si fonturile utilizate trebuie sa contina elemente de design artisitc, iar mesajul si volumul de text trebuie sa fie studiate cu atentie. Nu folositi simultan mai multe promotii si nu enumerati o lista lunga de servicii, produse, preturi - acestea nu vor fi retinute. Pentru elemente descriptive folositi pliantele sau brosurile, tiparite in tipografii.
- Promovarea vanzarilor prin flyere / pliante trebuie sa fie constanta in timpul unui an. Clientilor le place sa interactioneze cu firme care sunt "vii", active in comunicare. Flyerele nu joaca doar rolul intrinsec de promovare, ele au si rolul de a fideliza clientii existenti. Insa, nu trebuie sa repetati aceleasi promotii, mesaje sau culori in flyerele /pliantele  urmatoarelor campanii, pe care le tipariti in tipografii.

 

Impactul flyerelor /pliantelor asupra cumparatorilor

- mai jos va prezentam rezultatele sociologice ale unuia dintre multele studii referitoare la comportamentul cumparatorilor, studiu realizat in 2013 -2014 in Canada, de catre IAB ( Interactive Advertising Bureau ) - Asociatia Canadiana de Digital Marketing si Publicitate.
- 85% dintre cumparatori sunt decisi la plecarea de acasa, ce produs sau serviciu vor achizitiona. Doar 15% se decid pe drum sau la locul vanzarii.
- 97% dintre cumparatori au citit un material publicitar ( tiparit sau online ) in ultima luna .
- cei care sunt atenti si citesc reclamele online, sunt la fel de receptivi si cu flyerele tiparite; 51% dintre acestia, cand primesc un flyer, viziteaza ulterior site-ul companiei respective.
- dintre cei care citesc reclamele, 63% petrec mai mult timp pentru citirea flyerelor tiparite, 26% pentru reclamele online, 11% pentru newslettere prin email.
- 73% dintre cei care citesc mesajul publicitar, se asteapta sa gaseasca informatii despre noi produse/servicii sau promotii.
- despre firmele care nu se promoveaza cu ajutorul flyeror / pliantelor tiparite in tipografii sau in mediul online, 50% dintre cumparatori gandesc ca este o alegere gresita/dezamagitoare, 22% sunt de parere ca firma respectiva isi va pierde clientii in timp.
- dintre clientii care sunt decisi ce produse sau servicii vor achizitiona inainte de a pleca de acasa,  37 - 44% au luat decizia cumpararii in urma primirii recente a unui flyer tiparit, 22% sunt influentati de sugestia unui prieten, coleg sau membru al familiei, 10% au citit un articol intr-un ziar/revista, 8% au fost influentati de o reclama TV/radio, 7% au citit o reclama pe internet.
- pentru Romania, impactul flyerelor asupra consumatorilor este cu cel putin 5-10 puncte procentuale mai mare fata de Canada, tinad cont de rata de penetrare a internetului si obiceiurile de informare in Romania fata de tarile vestice.

 

Flyerele / Pliantele raman cel mai puternic instrument motivator, anterior achizitiei unor servicii/produse !

Mai jos aveti imaginile cu datele descriptive ale studiului ( dati click pe poze)

Studiu Impact flyere

 

Motivatia cumparatorilor

 


mape-personalizate.com.ro

pentru detalii click pe
mape-personalizate.com.ro



Mentiunea noastra

26.09 - 03.10.2016
saptamanal alegem un flyer

din portofoliul tiparit

Flyere A5 - Auchan Sibiu


Tipografii flyere pliante on-line in urmatoarele orase :

Alba Iulia, Arad, Alexandria, tipografie pliante Bacau , Barlad, Blaj, Bistrita, Botosani, tipografie flyere Brasov , tipografie Braila , Buzau, Baia Mare, tipografii flyere Bucuresti , Calarasi, Caransebes, flyere Cluj Napoca , Campia Turzii, tipografie Constanta , tipografie Craiova , Caracal, Campina, Carei, Deva, Drobeta Turnu Severin, Dej, Focsani, tipografie Galati , Giurgiu,  Hunedoara, tipografie pliante Iasi , Lugoj, Mangalia, Medgidia, Miercurea Ciuc, Medias, Onesti, Oradea, Odorheiu Secuiesc, Otopeni, Oltenita, Orsova, Petrosani, Pascani, Piatra Neamt, tipografie flyere Pitesti , flyere pliante Ploiesti , Ramnicu Sarat, Resita, Reghin, Roman, Radauti, Ramnicu Valcea, Sfantu Gheorghe, Slobozia, Sighetu Marmatiei, Sighisoara, Slatina, Sinaia, Satu Mare, tipografie pliante Sibiu , Sebes, Suceava, flyere Timisoara , tipografie pliante Tulcea , Turda, Targoviste, Tecuci, Targu Jiu, Targu Mures, Turnu Magurele, Urziceni, Vaslui, Zalau .